schattie97.reismee.nl

Paradise

Met Whippets op de achterbank

Vandaag was een gewone dag van school. Veel vakken, weinig tot geen huiswerk :D. Jawel. Meestal heb ik helemaal geen huiswerk of slechts wat leerwerk (zeker nu ik uit Calculus ben gestapt en over ben gegaan op Algebra).

Alles gaat hier zijn gangetje in Graham. Mensen zijn nog een beetje moe van de homecoming week. Dat was vorige week. Daarin moesten we elke dag in een bepaald thema naar school:

  • Maandag: Red Day
  • Dinsdag: Twin Day
  • Woensdag: Blue Day
  • Donderdag: College Day
  • Vrijdag: Blast from the past (stijlen uit de jaren 90, ik en vriendinnen deden de 50's)

Homecoming (= een football wedstrijd) zelf was op vrijdag avond, maar op de avond daarvoor hadden we een Bonfire. Een soort paasvuur om de football spelers geluk te wensen. Nummer 72 was er (Yay) en gaf me een ketting (YAAAAAAY) van plastic (ach, gaat om het idee ;p).

Vrijdag was de grote GAME en iedereen kwam. Ondanks het heel hard regende en het stadium NIET overdekt was. Ach tja... ze hebben gelukkig wel gewonnen!

Zondag ging ik gezellig naar de kerk. De kerk? Jep. Ik ga naar de kerk op zondag morgen, zondag avond en woensdag avond. Het is echt super gezellig. Allemaal mensen van mijn leeftijd en van hun heb ik leren poolen en tafeltennisen. De kerk hier is eigenlijk meer een soort jeugdcentrum waar iedereen samen komt.

Vandaag gingen mijn gastgezin en ik naar het park samen met de honden. Ik met Jeff, Thomas met Onrie en Lauren met haar twee Whippets; Die dus met mij op de achterbank moesten. Ik zit nog steeds onder de haren.... zucht.

xxx Susan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active