schattie97.reismee.nl

Living in a dream

Everything is big in Texas

Na een aantal weekjes geleefd te hebben als een echte Cowgirl hier in Texas voel ik me steeds stukje bij beetje meer Amerikaan. De mensen zijn hier ongeloofelijk vriendelijk, zelf noemen ze dat 'Southern Comfort'. Ik heb al veel vriendinnen gemaakt, dat is hier ook niet zo moeilijk. Nu kijken of ze 'echte' vriendinnen zijn, want je hebt me hier een paar nep mensen. Van die mensen die je super aardig vinden, maar achter je rug roddelen. En roddelen dat doen ze! Gelukkig, nog, niet over mij.

Hellaas hebben ze hier geen waterpolo, maar mijn vriendin Cara heeft een zwembad thuis; dus daar kan ik mijn hartje ff luchten. Qua sport gaat het niet goed. Ik heb vanalles geprobeerd, maar meestal zat het team al vol of ging het niet goed samen met mijn astma. Zucht. Dus nu ga ik met mijn fiets, jawel fiets, naar school. Ik zet het goede voorbeeld.

Ik ben nu wel lid geworden van andere clubs om er toch een beetje bij te horen, qua school spirit dan. Ik speel in een Toneelstuk genaamd Antigone. Mijn rol is Eurydice, ik heb 1 zin en dan ga ik dood. Ach tja, beter iets dan niets. Ook ben ik lid geworden van de FFA (Future Farmers of America). Daar ga ik honden showen. Ik heb al mijn eigen showhond; Jeff. Het is een Stafford en foto's komen eraan!

Verder gaat alles goed en ik geniet ongeloofelijk van mijn tijd hier. Het ultime Texas gevoel? In een truck rijdend door het landschap vol 'Long-horn-steers' op weg naar Wichita Falls voor tractoronderdelen luisterend naar country muziek.

xxxxxx Susan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active