schattie97.reismee.nl

First day of School

Butay!

Vandaag was dus mijn aller eerste dag van High School. Yay! Ik was in het begin echt super zenuwachtig vooral omdat de school reusachtig is (voor isendoorners de school is 3x zo groot als de oost, west en noordkaap bij elkaar. Dus de weg vinden was niet zo'n succes. Godzijdank gaf iemand me een kaart, maar die hoefde ik niet zo vaak te gebruiken. Vaak waren er aaridige medestudenten die me naar de goede les hielpen.

Ik begon de dag met lekker Engels. Wauw. Dat had ik niet zien aankomen. Op het gegeven moment liep ik door de gang met namen van auteurs waar ik nog nooit van gehoord had te zoeken naar hun boeken.

Periode 2. Livestock. Dat is een les waarin je alles leert over, jawel, vee. Miss Atwood vond mijn accent 'The most AWESOME thing EVER!'. De rest van de les was chaos, maar wel leuke chaos waarin je lekker kon kletsen :)

Number 3; US history. Daar kan ik me hellaas maar vrij weinig van herrinderen. Die man. O die man. Minstens 84 jaar oud. Monotoon, zoals je nog nooit gehoord hebt.

4. Drama. Ik kom binnen. Er staan 3 mensen spontaan gekke bekken te trekken, 5 mensen knuffelen, 4 mensen schreeuwen 'YOGHURT!!!' en de rest kijkt me aan of ik een alien ben. Dan komen de oefeningen. Het ging als volgt:

My name is Susan

Better known as Suzi (Jep ik heb nu al een bijnaam)

And when you see me

I'll be shaking my

BIG BUTAY!!

Geweldige les. Het had diepgang.

Les 5. Je eigen bedrijf opzetten. Als ik binnenkom, net op tijd, zitten er meisjes en jongens door elkaar. Dan blijkt dat de helft weg moet want dat is de kookles. Ik blijf netjes zitten. De jongens kijken me aan en blijven me aankijken. Tot ik om me heen kijk en besef; Shit. Ik ben het enige meisje. Maar toen kwamen er 2 andere meisjes binnen en bleek ik toch niet helemaal alleen te zijn. (Trouwens er zijn 21 jongens en dus 3 meisjes in die les). We gingen elkaar interviewen. Ik kreeg het al gauw voor elkaar een leuke partner te vinden. Hij snapte niet wat Nederland was. Facepalm.

Six. Wiskunde. Ik keek stiekem een beetje uit na die les, want het was op college nivieau. Ik kom binnen. HE! SUZI! Iedereen kent me. Dat is handig, maar je schrikt je kapot als je binnenkomt. Toen kwamen de sommetjes. Het was een test of je het snapte. Het begon super makkelijk. Maar toen... au.

Sept. College niveau chemestry (ik weet ook niet hoe ze mij daarin hebben gekregen). Tabel? Morbel? TEX test? SEIS test? HELP!!!

Last but not least number 8. Small animal management. Dat was heel leuk. Het was weer miss Atwood die dat vak gaf. O he Suzi!! Can you talk to us. Then everyone can listen to your AWESOME accent!! Sorry for putting you in the spot by the way. Dat noem ik nog eens een binnenkomst. Terwijl je na een lange dag. Stiekum een beetje moe, met een rood hoofd voor de klas moet gaan staan en in het Engles over iets randoms praten. Ik had het over bomen. Het was gewoon Awkward.

Einde van de dag met de schoolbus weer naar huisje. Uitgeput.

Reacties

Reacties

Julia ter Haar

Hahaha echt facepalm;)
leuk om te horen dat je het daar zo leuk hebt. met leuke klassen grote school. nieuwe mensen. ik blijf meelezen schat. het klinkt geweldig daar.

veel plezier. xx me

Herbert en Hermien

Hee Suzi!

Goed te lezen dat je het fijn hebt daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active